Vážená pacientka/ vážený pacient nemocnice,
dovoľujeme si Vás požiadať o anonymné poskytnutie informácií o Vašich skúsenostiach počas poskytovania zdravotnej starostlivosti v našej nemocnici. Vaše odpovede nám pomôžu zlepšiť starostlivosť o Vás – našich pacientov a zabezpečiť tak kvalitu poskytovania zdravotnej starostlivosti na najvyššej možnej úrovni.
Pri vypĺňaní dotazníka neváhajte reálne opísať svoje pocity. Vo Vašich výpovediach prosíme o čo najväčšiu hodnovernosť, opis situácií, ak nepoznáte mená pracovníkov, s ktorých prácou ste neboli alebo naopak boli spokojní, opíšte ich, napíšte deň a čas, kedy ste s nimi prišli do kontaktu.
Budeme vďační aj za ďalšie podnety na zlepšenie kvality poskytovanej zdravotnej starostlivosti v našej nemocnici, či iné postrehy (pozitívne alebo negatívne).
Dotazník môžete jednoducho vyplniť v elektronickej podobe priamo na tejto stránke, prípadne si ho stiahnuť, vyplniť v papierovej podobe a odoslať na adresu Nemocnica Poprad, a. s., Referát vzťahov s verejnosťou a vzťahov s klientom, Banícka 803/28, 05845 Poprad alebo osobne odovzdať na ambulancii.
MUDr. Jozef Tekáč, MPH
generálny riaditeľ a predseda predstavenstva
Nemocnica Poprad, a. s.
Na stiahnutie: Dotazník spokojnosti ambulantného pacienta
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Elektronický dotazník: