Dotazník spokojnosti ambulantného pacienta

Vážení pacienti,
dovoľujeme si vás požiadať o anonymné vyplnenie dotazníka o vašich skúsenostiach počas návštevy ambulancie v našej nemocnici. Vaše odpovede nám pomôžu zlepšiť
starostlivosť o našich pacientov a zabezpečiť kvalitu poskytovania zdravotnej a ošetrovateľskej starostlivosti na najvyššej úrovni.
Za vyplnenie vám vopred ďakujeme.

Dotazník môžete jednoducho vyplniť v elektronickej podobe priamo na tejto stránke, prípadne si ho stiahnuť, vyplniť v papierovej podobe a odoslať na adresu Nemocnica Poprad, a. s., Referát vzťahov s verejnosťou a vzťahov s klientom, Banícka 803/28, 05845 Poprad alebo osobne odovzdať na ambulancii.

Vedenie Nemocnice Poprad, a. s.

Na stiahnutie

Informácie z uvedeného dotazníka slúžia pre interné potreby Nemocnice Poprad, a. s., v záujme zvyšovania kvality poskytovaných služieb, zároveň však nezakladajú nárok na prešetrovanie v zmysle Zákona 9/2010 o sťažnostiach. V prípade záujmu o podanie sťažnosti postupujte nasledovne: postup pri podávaní sťažností

Poisťovňa

Z dôvodu správneho vyhodnotenia dotazníka, prosíme, o číselné hodnotenie na všetky otázky tak, že do rámčeka vpíšete známku, najlepšie zodpovedajúcu vášmu pocitu:

1 = boli ste veľmi spokojní (veľmi dobre)
2 = boli ste spokojní (dobre)
3 = boli ste priemerne spokojní (skôr dobre)
4 = boli ste nespokojní (zle)
5 = boli ste veľmi nespokojní (veľmi zle)

V otázkach s možnosťou výberu odpovede je každá odpoveď už ohodnotená známkou.
Dotazníky vyhodnocujeme mesačne, aby sme vedeli na vaše podnety čo najrýchlejšie reagovať.

A. Prijatie v ambulancii

1. Akou známkou hodnotíte rýchlosť vybavenia formalít pri prijatí?
2. Akou známkou hodnotíte ochotu a slušnosť personálu pri prijatí?

B. Poskytovanie zdravotnej starostlivosti zo strany lekárov

3. Predstavil sa vám váš ošetrujúci lekár? (označte)
4. Akou známkou hodnotíte ochotu a ústretovosť lekárov?
5. Akou známkou hodnotíte záujem o pacienta a čas venovaný pacientovi?
6. Akou známkou hodnotíte zrozumiteľnosť informácií o zdravotnom stave, navrhovanej liečbe, výsledkoch vyšetrení a rizikách spojených s liečbou?
7. Akou známkou hodnotíte rešpektovanie súkromia pri lekárskych vyšetreniach a komunikácií s lekárom?

C. Poskytovanie ošetrovateľskej starostlivosti zo strany ošetrovateľského personálu
(sestier, praktických sestier - asistentov a sanitárov)

8. Akou známkou hodnotíte zručnosť ošetrovateľského personálu?
9. Akou známkou hodnotíte komunikáciu ošetrovateľského personálu?
10. Akou známkou hodnotíte správanie ošetrovateľského personálu?
11. Akou známkou hodnotíte rešpektovanie súkromia pri ošetrovateľských výkonoch?

D. Priestory

12. Akou známkou hodnotíte čistotu čakárne?

E. Kvalita sociálnych zariadení

13. Akou známkou hodnotíte čistotu sociálnych zariadení?

F. Ostané

14. Akou známkou hodnotíte zlepšenie vášho zdravotného stavu po absolvovaní liečby?
15. Požadoval od vás niekto priamo či nepriamo úplatok?
16. Stretli ste sa počas návštevy ambulancie podľa vášho názoru s uprednostňovaním iných pacientov?
17. Navštívili by ste našu nemocnicu opätovne, prípadne odporučili by ste ju v prípade potreby príbuzným alebo známym?
Nastavenia cookies súborov

Na našich webových stránkach používame súbory cookie.

Niektoré z nich sú nevyhnutné pre fungovanie stránky, ale o iných môžete rozhodnúť sami.